Ditt innehåll här

Back on track?

det vet man aldrig.. men nu skriver jag igen efter en ganska lång bloggtorka.
Jag och Fredrik var till Stockholm i lördags vilket var helt underbart, vi hade jätteroligt. Shoppade, åt och drack gott och skrattade nästan hela tiden på Gröna Lundsteatern. Stockholm Live var sjukt roligt faktiskt, det kommer vi lätt göra om. Synd att det gick för fort bara.. en vecka minst, hade inte varit helt fel :-)
I helgen blir det kräftfiske och kräftskiva hos mor min, det tror jag kommer bli riktigt trevligt, Daniel kommer hem också, så jag ska nog tatuera han på fredag :-) Jessica är underbar och ska släppa in och ut katterna på lördag och kanske söndag. Så slipper man tänka på det, men natten till lördagen så tar vi nog en taxi hem iallafall. Ganska långt att gå om man har fått i sig några pilsner.. speciellt när dom har köpt nio lådor öl och sju vinkartonger på sju personer.
Det blir toppen det här!

     

Nu ska jag försöka komma på något som jag ska äta på lördag, skulle aldrig sätta en kräfta i käften :-) imorgon förmiddag blir det nog en tripp in till stan med Anna :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

yääääj det kommer bli skoj :)

2009-08-12 @ 22:43:56
Postat av: eve

yeesbox :D

2009-08-13 @ 08:46:31
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man måste ju ställa upp för sina nära :)

2009-08-13 @ 18:29:01
Postat av: Carro

jag har nyss lärt mig äta kräftor och det är ju sååå gött:D Hoppas ni får trevligt i helgen

2009-08-13 @ 21:36:51
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test