Ditt innehåll här

Helgen och sånt

Tapetseringen är klar, hyllor är uppe och det är vackert! Tack så hemskt mycket pappa för hjälpen. Jag är helnöjd.. ser precis ut som vi hade i Smedjebacken men ändrade lite på väggarna bara.

Vad tycks?

FÖRE


EFTER

Vi har storstädat och fixat en massa hela helgen men nu är vi helt klara med allt.. nu känns det riktigt bra! Vi packade det mesta i dag också, så det inte blir så stressigt sen. Jag har lite att göra till tisdag, måste till mormor och fixa klart hennes bil, hälsa på gammel mormor och träffa Anna och Rasmus. Och växla massa mynt kom jag på.. ah och lite annat smått men det ska nog ordna sig. Mamma skjutsar oss till Borlänge station på tisdag, skönt det.  Tjänar man in nån hundring och slipper byten.

I fredags kväll bjöd vi pappa på mat hos Sussi's Mat och catering för han fyller år imorgon, Grattis! Det var riktigt trevligt.. vi tog oss nån öl och blev bjudna på jäger. Jag fick lämna mitt namn och telefonnummer igen (jobb) så nu hoppas jag på det bästa! I lördags tapetserades det här som sagt, men på kvällen tog jag och Fredrik det riktigt lugnt. Vi har inte haft en lugn lördag sen vi flyttade hit tror jag.. så det var riktigt skönt, lagade ordning potatisgratäng med quornfärs, yummie :-)

Nu ska jag ta mig en kopp te och njuta av söndagskvällen! Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag har.

   


Kommentarer
Postat av: Anna

suuuupersnyggt blev det :D

2009-08-30 @ 22:54:45
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: CArro

riktigt snyggt, bra smak och stil ni har!

2009-08-30 @ 23:33:20
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test