Ditt innehåll här

Jag är inte så brå på det här..

... med att blogga. Vad tråkig jag är. Tappar lusten helt till och från men det vet jag att väldigt många andra också gjort under sommaren.

Har under hela morgonen försökt att komma fram till vetrinären men det är ju omöjligt. Bara upptaget, att dom inte kan ha telefontid under hela dagen? Milton har haft en rejäl snuva, Stina hade det innan sen blev det Milles tur och nu Flisen, men Milton andas lite tungt nu men är mycket bättre än förut. Tänkte bara höra om jag lär åka in med han eller om det försvinner av sig självt.

Förra veckan var det Antikrundan här i Grängesberg, det är inte ofta det händer grejer i den här byn inte så det var ganska kul faktiskt. Lite drygt var det att köa allt men det funkade.  Rasmus var nog gladast över att vara där :-)

     

Igår bokade jag och Fredrik en resa, vi åker till Playa del Inglés på onsdag, det ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag! Hoppas på mycket fint väder :-) Trodde inte vi skulle åka snart, vi tänkte först boka en resa till Bulgarien lite senare, till samma ställe vi var första gången, men vi ville vara med och festa på kina den 11e så det gick inte. Nu kan vi vara med på båda! Jag har aldrig varit där så det ska bli kul att komma till ett annat ställe, vi valde all inclusive den här gången med, vi tjänar på det för maten där är ju inte speciellt billig. Vi tänkte inte slösa så mycket pengar nu för Fredrik jobbar sista dagen på fredag och jag är ju arbetslös så.. men det är som det är :-)

Idag kommer Lena (kusin) och ska få sig en tatuering annars händer det nog inte så mycket, vädret är ju inte speciellt bra. Imorgon ska vi slipa och måla vardagsrummet, det ser jag fram emot :-)

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test