Ditt innehåll här

Jag vill åka nuuu

Jag längtar till onsdag! eller tisdag.. blir nog så att vi får lov att åka till Arlanda på tisdag kväll och sova där under natten. Obekvämt att sova på ett stenhårt golv men så går det när man inte har körkort :-) Om någon har lust att hämta oss på Arlanda den 9 september vid kl. 21.00 blir jag överlycklig. vill jag inte sova på något hårt golv för det tidigaste tåget vi kunde ta gick vid sextiden tror jag.. så säg gärna till om nån av er har lust, I will love you forever. haha :-)

Milton och Flisen är bättre idag, skönt! Har varit så orolig.. dom var inne hela dagen igår och sov för det mesta vilket var bra, nu är dom utvilade. Jag vaknade med Fredrik i morse, klockan fem.. jag kunde verkligen inte somna om så jag la mig i och kollade på en film istället :-) så nu har man hunnit med lite, ska tvätta två maskiner också.. sen när älskling kommer hem ska vi slipa och måla.. ska bli så kul att äntligen få fint!


Tatuerade Lena igår

Kommentarer
Postat av: Carro

haha lite kul att ni ska sova där på tisdagen, på onsdagen ska min sambo med band sova där :P vi kanske hade stött på varann där

2009-08-27 @ 22:05:30
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test