Ditt innehåll här

Kräfttagning

Om en och en halv timme ska jag väcka karln min, han har jobbat natt.. sen efter det tar vi cyklarna till hörks hage och hem till mamma och Mikael. Ser mycket fram emot den här dagen, vi blir bjudna på grillat, yummie.. sen ska jag tatuera in 'Ella' på bror min :-) och någon gång efter det bär vi ut på sjöng och stannar där ett bra tag.. tur att det är fint väder men synd att det blåser så kallt. Men jag har skickat med massa varma kläder med mor som var här för ett tag sedan.

Igår åkte jag och Anna tufftuff tåg in till stan och kikade lite PLUS att vi åt på chinatown, helt underbart som alltid, undrar om jag någonsin kommer tröttna på deras mat? Gårdagen var riktigt trevlig! Vi ska träffas mer nästa vecka :-)

 
                                      Jag och Fredrik lagade 
                                      jättegod mat på kvällen


Nej om man ska ta och hoppa in i dushen kanske? Ingen mening egentligen men jag känner mig så skitig så vafan :-) ha en trevlig helg allihopa! I know I will.

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh va gött det såg ut :P är det fläskfilé?

2009-08-14 @ 13:35:47
Postat av: eve

jajamen det är det ;)

2009-08-15 @ 11:21:48
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test