Ditt innehåll här

Nytt inlägg

Redan tisdag? Vad fort dagarna går.. men jag har haft grejer att göra hela tiden iallafall, vilket är bra :-) kräfttagningen och kräftskivan i helgen var kanonkul. Det var ungefär som jag väntat mig, haha.. nu längtar man till nästa år. Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva om den, förutom fylla och ja.., kanonkul. Bäst vi håller allt för oss själva :-D
Söndagen spenderade vi på soffan, men jag och Fredrik rörde oss lite när vi cyklade ner till adria för att äta pizza. Vi hyrde två filmer och hade massa mys hemma.

Idag har jag träffat Anna och Rasmus, (<3hela dagen) lika trevligt som vanligt! Vi tog en promenad ner till byn och konsum och handlade lite, nyttigt att gå men vad kommer jag hem med då? Ett paket dammsugare.. tryckte tom med i mig två stycken så fort vi kom utanför affären, duktigt Eve, duktigt. Men vafan, man lever bara en gång? Kan man inte få äta lite av det goda då?
Imorgon hoppas jag på fint väder för då ska jag och Anna grilla. Det vore inte helt fel det inte. Om ett tag ska jag gå upp till Marie och Stefan, vi är kattvakt denna vecka för dom är och gottar sig i Grekland igen :-)
fast först blir det varm soppa och rostad macka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tid var du på adria i söndags?

haha tryckte du i dig 2 på en gång utanför?? :P

2009-08-18 @ 19:48:49
Postat av: eve

hmm klockan kanske var vid.. ett?

haha jajamen på bänken :D

2009-08-19 @ 13:36:14
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa, de va kul o göra lite annorlunda :)

tkr jag att du ska göra , lovar att det är uppskattat ;)

2009-08-22 @ 13:36:09

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test