Ditt innehåll här

Blah

Det blev ingen tatuering för mig.. kom ju på att jag var så hungrig och när jag ätit blev jag trött. Jävligt trött.. så det är som det är, jag vet ju inte ens vad jag vill ha heller så det är lika bra att vänta.
Jag vill göra om min blogg föresten. Det var ett tag sen nu.. börjar tröttna på designen jag har. Men det får jag sitta och trixa och fixa med sen en kall och grå dag för det tar ju några timmar :-P

Snart börjar Andra Avenyn, det ska jag glo på och efter det är det ju Hell's Kitchen.. och efter det kommer min älskling hem, uscha tycker inte om när han ska jobba em :-(
Det får bli en tidig kväll ifall jag ska med mamma till Falun imorgon och hälsa på gammelmormor. Stackarn har ramlat och brytit andra lårbenshalsen, så hon ligger där nu. 93 år är min gammelmormor, det ni! Jag hoppas hon blir bra snart.

Det var det,
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test