Ditt innehåll här

Burrrrr

Kallt eller vad?!
Det enda som är bra med det är att snön blir kvar under jul :-)
Jag börjar bli förkyld, inte bra! Så idag ska jag stanna inne heela dagen hade jag tänkt. Men jag måste leverera julklappar till Anna och Rasmus snart, får se när det blir :-)
Jag åkte med Johanna och Karina till stan igår och inhandlade det sista, sen åt vi på Chinatown, Karina var snäll och bjöd :-) men jag måste erkänna att jag skämdes lite för i lördags, haha inte för att jag gjorde bort mig eller så men vi alla kanske var lite högljudna. Men kul var det! Kanske slänger upp en bild eller två lite senare idag.
Annars idag.. ska jag plocka lite här hemma, ta ner tvätt och baka lite julgodis.

Imorgon firar vi jul hos pappa!


Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test