Ditt innehåll här

Heldag

Jag, Johanna, mamma och mormor har varit borta hela dagen, jag kom hem för en halv timme sedan.. så det blev verkligen en hel dag :-) först åkte vi till Falun, gick på stan ett tag innan vi åkte och hälsade på gammelmormor, hon mådde ganska bra som tur var :-) får se när hon får komma till Ludvika. Efter besöket svängde vi in på Kupolen och blev där ett tag också, mycket trevligt.

Jag önskar jag var rik så jag kunde köpa massa massa kläder och annat kul!
Men idag var jag fattig så jag köpte bara det här, ett vanligt linne på Vero Moda, en billig klänning (99 kr) på Hm, som jag ska ha på julafton och en liten Hello Kitty necessär.


Bättre än ingenting ;-)

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test