Ditt innehåll här

Julaftonsmorgon

Jag och Fredrik bjöd ner pappa, Karina och Johanna på julfrukost i morse, gröt och grejer blev det och jag tyckte det var jättemysigt med alla samlade denna morgon :-) det blir nog en tradition!



Vi firade ju jul hos pappa igår vilket var väldans trevligt som vanligt :-)
åt julmat och satt och pratade, nån öl slank det ner också men ovanligt
några. Skönt! idag. Jag fick mig även lite julklappar fast vi sagt att vi ska sluta.
Jag fick pengar, halsband, en mixer och massa papper till scarpbooking. Så jag
är jätteglad :-) Jag ska åka till mamma om ett tag för att fira jul där, Fredrik har åkt till Smedjebacken och blir kvar till lördag, jag saknar honom redan <3. God Jul allihopa igen!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test