Ditt innehåll här

Pju

Har inte haft tid att blogga.. igår tatuerade jag hela dagen och idag har jag städat och varit vid gammelmormor som kom hem från lasarettet idag. Så jag har precis kommit hem :) och jag vet inte nå hur jag vill göra ikväll. Mys och idolfinal? Mys låter bra men idol vettefan, jag tål inte den där Erik, usch! Folk vill ha med oss till Sussi's, låter lite lockande, men vi är egentligen för fattiga för det.
Jag vill dricka nån öl men ändå inte, för jag tänkte vara duktig den här veckan, det behövs inte mer ölfett på min kropp haha, men det kanske jag skulle ha tänkt på igår när jag vräkte i mig en barnpizza? haha jag är kul.

Jaja det visar sig vad som händer och fötter, tacogratäng blir det iallafall, mumma, min gratäng är bäst!

Bilder på tatueringarna som jag gjorde igår kommer.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test