Ditt innehåll här

28feb09


Höj i köja.. usch vad trött jag är idag.. har nyss legat och sovit på soffan ett tag, skönt! Men nu måste jag piggna till lite för jag ska baka morotskaka, yummie. hoppas den blir god! Ikväll blir det fajitas med qournbitar, hur gott som helst. Det ska ni pröva gott folk. Igår tog vi några öl med Jimmy, sen klippte jag han haha.. hoppas det blev bra. :) blev inte så sent, tror vi la oss vid tre? så jag förstår inte riktigt varför jag är så trött! men men.. igår fick vi hem lite nya tatueringsgrejer :) hoppas agregatet funkar bra har inte provat än.. den förra var glapp så vi fick tejpa sladdarna, så det ska bli skönt med en fungerande apparat :D den kostade fan över 700 spänn så jävlar om den inte skulle vara bra :)
nej nu ska jag ta mig en kopp te så jag piggnar till lite innan bakningen!


Kommentarer
Postat av: Cärro

=) Jag och Viktor vill att du gaddar oss

2009-03-01 @ 17:28:15
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det kan jag fixa vettu =)

2009-03-01 @ 18:11:06

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test