Ditt innehåll här

Boring Sunday

Jahapp.. då lär jag väl skriva en rad eller två så sjuklingen får något att läsa :-)


Men vad ska det vara då? Det har inte hänt något speciellt alls i dag för det är tråk

söndag... har mest glott i ikea katalogen efter nya inköp! Hittade lite saker till nya

lägenheten bl.a en vägghylla till badrummet och en tvättställshylla, soffbord och lite

smågrejer. Så nu vill jag åka dit snart!
Då ska jag ta med mig kusin Jessica så får hon vara med att bestämma lite vad vi ska ha, det gillar hon!
Hon och syster ska vara med och måla lite när vi får nyckeln.. det ska bli skoj!
Pappa hjälper oss med tapetseringen... lägenheten kommer bli grymt schysst när den är klar.
Och en fet inflyttningsfest kommer det bli, det är jag säker på. Då får Anna lämna Rasse hemma ;-)
men men... det är ett tag kvar.


ÅÅååh vad jag vill ha sommar nu... långt kvar till det med.. tänk, sitta ute i solen med en kall öl och sina nära och kära. Hur underbart är inte det? Och grilla.. och kubb.. och bada. Drömmer. Längtar..

Jag längtar också till en konsert.. tycker det är dags att Simple Plan kommer hit igen, det har ju gått (snart) hela fyra månader sen jag och Pullan såg dom. Fan vad roligt vi hade.
Har aldrig haft så roligt på en konsert(resa) som den gången, kanske bara för att jag hade riktigt trevligt sällskap med mig! Det är inte ofta jag skrattar så jag får träningsvärk i magen, haha.
Och det var jättekul att umgås med Therese, det bästa var hennes dalmål ;-) "TA EN RÅLMÅDEL"
good memories.. Hoppas bara det blir på annexet nästa gång med så vi har så där nära..

nej nu har jag bara skrivit onödiga saker, dags att lägga sig på soffan igen..

hoppas det räckte, haha. Tjolahopp! :-)

       

Kommentarer
Postat av: Anna

klart jag kommer!!! hihi :P sen blir det antagligen dop den 16e maj på hans halvårsdag :) då lär ju gudmor vara där! :)



pussss

2009-02-16 @ 11:02:28
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: gud

bra feteve :)

2009-02-16 @ 12:22:42
Postat av: Evelina

nööörd :D

2009-02-16 @ 12:54:48
Postat av: Evelina

anna:

Vad bra! :)

Har ni bestämt er för det? gudmor menar jag :D

ville inte emils syster vara det? haha. <3

2009-02-16 @ 13:42:12

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test