Ditt innehåll här

:)

God kväll gott folk.. hms, vad har jag gjort idag då? Inte så speciellt mycket faktiskt.. eller jo, jag har tatuerat! Tatuerade Fredrik, en text nedanför nacken.. och lite smågrjer på hans ena ben.. så snart kan jag börja skugga ihop allt :) Sandra kom idag också och ville ha en liten gaddning, även hon ville ha en text.. åh jag älskar att tatuera text.. tycker det är riktigt skoj. Speciellt om det inte är så stor. De ringde från Kopparleden idag föresten, så på fredag ska jag och baby åka till Grängesberg och titta på en lägenhet på Smedsvägen, vill bo där för då har man egen ingång så katterna äntligen kan få vara ute :) Får se hur det blir.. hoppas på det bästa :) det verkar iallafall som dom kunde "hålla" lägenheten till oss om vi ville ha den.. för det är ju 3 månaders uppsägningstid på Bärkehus. Om ingen vill ha våran före förståss..
nej nu ska jag ta och slänga mig på soffan en stund, blev lite trött i ögonen efter tatuerandet ;) ska snart kika på "Halv åtta hos mig", tycker det är ett mysigt program ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

sätt ut en annons på blocket om eran, då brukar folk nappa och annonser lite här och var :)

pusss

2009-02-11 @ 23:03:36

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test