Ditt innehåll här

Fixat och klart!


Nu har jag och kusin varit riktiga. Vi har målat och grejat och det blev riktigt bra, (vad tycker ni?)
Mycket bättre än innan.
Östlunds rules, I guess? haha.. idag åkte hon hem, tack för sällskapet pullan! :-) vi har haft riktigt skoj dom här dagarna, är glad att jag slapp vara själv. Igår gick vi hem till Jimmy och hälsade på och det var riktigt trevligt.. när vi kom hem kollade vi på Creep, en ganska så vidrig skräckis :P och Idag gick vi till Lantmännen och köpte kattsand och torrfoder, skönt att gå men fan vad tungt det var att bära hela vägen hem.. men vi överlevde, bra det ;-)
Ne nu ska jag hoppa in i duschen, för snart kommer Fredrik hem! pusshej


Kommentarer
Postat av: svärmor

Oj, va snyggt det blev du har många talanger kära du, många pussar till er ha en skön helg innan du blir solokvist igen "PS du törs väl ringa om du behöver hjälp att handla hoppas jag" bye bye;-)

2009-02-21 @ 13:53:57

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test