Ditt innehåll här

Spackla och greja..

Åh vad tråkigt att vara själv.. fredrik ska sova hos pappa några nätter nu, det går ju inte så mycket bussar mellan dom här små trök byarna. Hans mormor och jag skjutsade in han till stan idag iallafall och så var vi till rusta, så nu har jag allt hemma så det är bara att sätta igång.. suck vad tråkigt. spackla och slipa är ju värst.. har plockat ur hela sovrummet så nu står sängen i vardagsrummet, skojsi. Så där ska jag sova några nätter, förhoppningsvis inte mer än två.
Jessica kommer och håller mig sällskap tills på fredag, snäll kusin den där pullan :D bra med lite målarhjälp ;)


Kommentarer
Postat av: Cärro

usch va jobbigt att sova ensam när man är van att vara två

2009-02-17 @ 17:06:25
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Evelina

ja det är så drygt :/

2009-02-17 @ 19:58:55
Postat av: Pullan

Ja hon är bra snäll den där ;D

2009-02-21 @ 11:08:56

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test