Ditt innehåll här

-

Äntligen lite måln på himelen, nu kan man andas! Det går nästan inte att vara inne i lägenheten när solen ligger på hela dagarna, det blir kokhett. Men jag hoppas självklart att solen tittar fram lite senare på dagen ;)
Jag har inte skrivit något här för jag får ångest när jag sitter inne vid datorn när det är strålande solsken, så jag får passa på nu :)
Igår cyklade jag och Fredrik till lilla viken och badade, vi blev inte långvariga med det var mysigt. Idag tänkte vi ta bussen in till stan och köpa lite gott på systembolaget, det är det som är jobbigt med att bo här, det finns inget systembolag. Man får ringa och beställa och hämta ut på konsum, haha.. så är det, men det funkar ju det med antar jag?
Jag tänkte hämta ut några resekataloger också, drömma sig bort lite. Vi ska åka om Fredrik blir av med jobbet, annars väntar vi till vintern, eller nästa år.
Jag har inte hunnit läsa alla bloggar än, jag har ju som sagt inte setat vid datorn men nu ni, ska jag läsa :)
Jag hoppas det blir dåligt väder någon dag nästa vecka så jag kan sitta inne och fixa om bloggdesignen, det är på tiden.
Nu ska jag äta frukost och läsa lite, ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vi åker om Fredrik blir av med jobbet :P tok.

2009-07-03 @ 10:07:51
Postat av: Carro

Ja visst blev den bra, jag är nöjd..men jag ville ha sådär som du har med namnet i slutet på varje inlägg men det fick jag ikke :/ det var en tjej som heter milly som gjorde den åt mig..GRATIS! fast nu tar hon betalt såg jag, så jag hade tur som hann!jag är ju helt värdelös på design.

hoppas ni har det bra när det är så jääkla varmt!=)

2009-07-03 @ 15:43:24
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test