Ditt innehåll här

Blandat

Hej hå, jag har inte bloggat på några dagar nu.. men det har inte hänt något speciellt. 30 årsfesten i lördags var jätterolig, hade riktigt skoj. Vi åkte dock hem ganska tidigt, vid tolv kanske? För jag ville inte gå ändå från Öraberget och hem mitt i kalla natten :-)
I fredags när jag var och åt på vandrarhemmet frågade jag om jobb och det lät ganska lovande, så jag hoppas hoppas hoppas.
I veckan har jag varit hos mormor och målat lite och ska dit nästa vecka och göra klart! Tror jag måste fixa en målarfirma, jag målar ju hela tiden ;-) jag tycker det är ganska roligt, eller det beror på vad jag målar. Tänkte att jag skulle komma igång med vardagsrummet snart också... mamma och Mikael är i Grekland.. fan och här får man sitta i detta skitväder! Lite avis är man faktiskt. Och JO, jag har gjort en grej till, jag har kollat klart på dom sista Prison Break avsnitten också, orkade inte vänta vecka efter vecka så jag var tvungen. Grät floder gjorde jag också, det kunde ha slutat lite annorlunda, men det var ändå helt okej. I helgen blir det förhoppninsvis Beachen i Kyrkviken, men det beror på vädret. Någon annan som ska dit?

Urk..... Jag satt nyss i läkstaven till ena tungpiercingen, det började göra ont med den andra, jag hoppas det läker för jag kommer verkligen inte ta ut den, såg så fjantigt ut med en ;-) men det känns som den är på väg ner i halsen, den är ju så lång.. jaja, mer onödigt shit.

Nu har jag inte mycket mer att skriva för den här gången.
godnatt.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test