Ditt innehåll här

pictures

Nu mullrar det ganska mycket ute, hoppas det inte blir massa blixtrar och grejs för det gillar inte Eve så mycket. Speciellt inte när hon är hemma själv. Karln min är hos min farbror och tar nån pilsner innan dom ska på partaj hos deras chef.
Jag ska hem till pappa sen och grilla, det ska bli riktigt gott! Jag och Fredrik grillade igår också, men man kan ju aldrig få nog av det, speciellt inte grillad majskolv, yummie. Just nu sitter jag här och är grymt godissugen, funderar om jag ska orka gå till kisoken, hoppas jag inte orkar för jag har blivit så jävla fet så jag behöver inte ha nå mer godis i mig på ett tag. haha. 
Nu tror jag att jag måste dra ur datorn.. här kommer lite olika bilder så länge:

      


 
Rasmus på mitt kalas :-)                 Milton är helt slut av värmen


    

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder :D

<3

2009-07-04 @ 15:54:14
Postat av: Carro

så fin lgh! jekla fin byrå också..köpt var?

2009-07-06 @ 21:47:07
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Carro

jaha på Jysk, den var väldigt fin!

2009-07-06 @ 23:39:05
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test