Ditt innehåll här

Samma igen...

längesen. Jag funderar på att lägga ner det här.
och bara använda bilddagboken istället. Jag skriver ju nästan aldrig här
längre.. men jag får se hur jag gör..

nu sitter jag iallafall och väntar på att pappa ska komma så vi kan åka och handla och panta
massa burkar så man får sig någon krona. Jag har varit hos mormor och målat flera dagar den här veckan därför jag inte haft tid och orka att skriva skulle jag tro. Tatuerade pappa igår också, bild finns på min bilddagbok om någon är sugen att kika. Jag har bestämt mig för att börja igen men bara på människor jag känner. Än så länge. Tappade suget helt i några månader men nu har vi precis fått nålar igen så jag börjar lite smått.. har börjat skugga lite nu, måste lära mig det för det är ju det som gör hela tatueringen.

Jag är så avundsjuk på kusin Jessica som åker till Turkiet imorgon, vore det inte härligt att komma bort från det här skitlandet? Är så jävla trött på vädret.. inte en dag utan regn?! uschabuscha.. nu ska jag ta och framkalla lite kort.. man får ju 100 kort gratis från fuji, brukar jämt passa på när det är sådana erbjudanden.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Pullan

Jag förstår att du är avundsjuk, de hade jag också varit om jag inte hade åkt :P Hoppas ni kommer iväg i höst iaf (:

2009-07-30 @ 15:51:40
Postat av: carro

ta en liten bloggpaus annars, jag tappade allt förut med det kom tillbax =)

2009-08-01 @ 11:26:30
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kommer igen, jag gör ju det då gör du med de :P



<3

2009-08-01 @ 17:27:43

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test