Ditt innehåll här

Sötsug

Jag är så himla godis sugen ska jag tala om för er, jag har inte ätit godis på tre dagar vilket är jättelänge för mig.
Annars äter jag det flera gånger om dagen. Så jag är riktigt stolt över mig själv :-) och så ska jag tala om för er att jag har gått ner över två kilo på tre dagar, inte fy skam det inte. Äter ungefär som jag brukar (förutom smoothies) fast mycket mindre portioner. Får se hur länge jag orkar hålla på med det här, det kommer nog skita sig till helgen då jag ska dricka öl och dagen efter vill jag ju självklart ha pizza. Men men det är som det är, jag får väl röra mycket på mig istället :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är bruden :)



<3

2009-07-15 @ 22:35:38
Postat av: eve

ohhyes! ;)

2009-07-16 @ 09:30:30
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test