Ditt innehåll här

Stockholm Live

God kväll gott folk.

Idag var jag till gammelmormor och städade för Johanna är med pappa och Karina till Ullared och Hyltebruk, så jag tänkte väl vara lite snäll och hjälpa till, en liten slant är ju aldrig fel :-) Gammelmormor kan inte städa själv längre för hon har så ont i knäna, 92 år är damen! Sen cyklade jag upp för mördarbackarna och städade lite här hemma. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Fredriks pappa kom på en fika en stund också, trevligt trevligt.
Jag är så himla hungrig, men får inte trycka i mig allt som jag vill. Tänk så gott det vore med en toast eller två! Eller varför inte en stor godispåse? Känner inte lika mycket sötsug som igår vilket känns skönt för igår var det riktigt jobbigt.
Den 8 augusti ska jag och Fredrik åka till Stockholm en natt, ska bo på hotell och se Magnus Betnér och några fler från Stockholm Live, det ska bli så roligt, längtar som en tok :-) Ska bli skönt att komma bort bara vi två.

Allt går bra med katterna, Flisen verkar trvias som bara den, han kan vara lite dryg på nätterna för han älskar ju Milton och dom härjar för fullt ibland, men det går an. Ska nog gå ut och kika vart dom håller hus någonstans, ha det så bra!



 Dagens middag; Grillad kyclingfilé & sallad
  

                              
    

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul att åka till sthlm.. men ska ni gå på titanic utställningen då?



<3

2009-07-16 @ 22:55:13
Postat av: eve

vi tänkte göra det men det skulle nog bli för stressigt så vi struntar i det, du och jag får åka över dagen någon dag tycker jag :)

2009-07-17 @ 09:47:40
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa vad bra :) hehe.. det måste vi :D

2009-07-17 @ 16:33:06
Postat av: carro

Hur länge har ni varit tillsammans du och fredrik?

2009-07-17 @ 21:13:29
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test