Ditt innehåll här

Fredag

Nu har vi äntligen massa mat hemma, det känns bra :-) jag och mamma var och storhandlade i morse. Sen var jag in på systemet och köpte hem lite (eller njae) gott att dricka till nu i helgen. Anna kommer ner hit sen får se om det kommer någon mer.. har iallafall gjort ordning guacamole och salsa som jag tänkte vi kunde ha som tilltugg innan det bär av till vandrarhemmet, tur att man nästan bor granne med det :-)
Jag har nyss färgat håret, samma som förut. Det behövdes verkligen för det blektes så mycket av solen när vi var på Gran Canaria och så var det sån utväxt också. Imorgon på dagen blir det att gå ner och kika på marknaden men det är väl bara skit.. förut var ju marknaden här i Grängesberg väldigt stor och bra, tyckte iallafall jag. Men det är som det är.
Hoppas Carro och Zoohar kommer förbi på söndag, saknar dom två så sjukt mycket. Och Jimmy. Och Micaela. Usch hur det kan bli men bara så ni vet så tänker jag på er varje dag <3

Nu ska jag fixa klart maten för nu kom min älskling hem från jobbet, ha en trevlig helg :-) Kom gärna till Parken imorgonkväll!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test