Ditt innehåll här

Hallå låå

Var hem till mormor idag, var där i nästan 5 h, hjälpte henne lite med bilen, åt mat och pratade, det var trevligt. När jag kom hem ringde jag Anna, tio minuter senare möttes vi vid kiosken, blev både strips, dip och massa godis. haha, i know.. men vafan, jag kan inte hålla mig :) efter det gick vi hem till mig och bakade sockerkaka! Vad duktiga vi är. Vi ska fika med Tove imorn hemma hos Anna så det blir ju perfa med nybakad sockerkaka, vi tjuvsmakade lite och den smakade riktigt bra :)
Nu sitter jag här och är jättetrött.. har nyss gjort matlåda åt älskling, tänkte försöka hinna ta mig en dusch innan Idol börjar. Föresten så fick Anna en till tidig present av mig, en tavla som jag målat.. ni kan ju kika här under. Jag blev riktigt nöjd, den var ganska enkel att måla.. men det är nog bara för Rasse är så otroligt söt :)




 


Kommentarer
Postat av: Anna

den är sååååå fin :)

tack igen :D

2009-09-23 @ 19:53:54
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: eve

hihi varsågod :)

2009-09-23 @ 19:56:51
Postat av: Carro

snyggt eve!duktiga du

2009-09-24 @ 23:22:56
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test