Ditt innehåll här

Helg!

    

Gårdagen var mysig, det blev fredagsmys med Fredrik, Anna och Rasmus. Vi åt tacos,  gott som tusan! Sen blev det Idol.. och jag ska säga att jag tycker det är grymt skönt med en nykter helg. Får se hur det blir idag, jag känner ett litet sug efter en kall en, men då får det bara bli en. tror jag. Pappa kanske kommer hit och ska bli tatuerad av Fredrik, jag har så ont i ryggen så jag orkar inte.. får se om jag har ont nästa vecka, då avbokar jag dom jag har att tatuera. I morse vid tiotiden åkte jag, fredrik, mamma och mormor till Kopparbergs marknad.. det var kul men grymt drygt, jag gillar inte så många människor på en och samma gång, dom flesta vägrar ju flytta på sig eller så knuffar dom till en så jävligt att jag blir förbannad :) haha. men men.. det gick. Min mobil var helt död, typiskt när jag ville få tag på Anna för jag och älskling köpte en snygg t-shirt åt Rasmus som vi ville ge på en gång. Men idag hade jag tur, när vi ätit på en pizzeria och skulle gå ut därifrån är hon på väg in. Hur kan det bli så? Jag blev väldigt glad och hon blev glad för t-shirten också, hihi :) Blev lite annat köp också, 14 par strumpor fick jag av mamma och ett par skitsnygga leggins av Fredrik, tack så mycket! <3

 

Vi har hyrt två filmer också; 'Role Models' och 'Wallander - Tjuven', någon som sett dom?Nu orkar jag inte skriva mer så det får räcka så här, hoppas ni också har en riktig trevlig kväll!



Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test