Ditt innehåll här

Hemma från en underbar semester

Allt har varit toppen! Vädret har varit härligt, hur varmt som helst. Maten har varit yummie. Ölen har varit kanon. Ah allt, det var en underbar semester helt enkelt :-) tack älskling så jättemycket för allt <3
jag tänkte lägga upp lite bilder sen på min bilddagbok så ni får gärna kolla där, men jag hinner inte det idag så det får bli nån gång under helgen. Ikväll ska vi in till stan och äta och dricka gott på kina. Det kommer bli riktigt trevligt.
Jag var nyss hem till Anna och kollade på hennes lägenhet, den var jättefin, och stor :-) tänka sig att hon flyttade hit till slut.. jag får nästan alltid som jag vill, hihi.
Hinner inte skriva mer nu men nu vet ni iallafall att jag lever, för er som bryr sig om det.. hejhej.

Kommentarer
Postat av: Carro

åh vad härligt!

2009-09-12 @ 13:35:40
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test