Ditt innehåll här

Tjugoförsta

Helgen var trevlig men lördagen kunde vara lite bättre men jag hade kul iallafall :D det blir som det blir. Det var kul att partaja men nästa helg hoppas jag blir någorlunda nykter. På fredag ska jag och Anna hämta nyckeln till Finska föreningen för hon och Fredrik ska ha födelsedagsfest med punktema där den 10:e vilket jag längtar sjukt mycket efter :-) kommer nog bli riktigt kul med massa olika folk. Om det finns någon här som kan låna ut ett par kängor i storlek 38 blir jag glad! Vill helst ha det på fötterna.
neaj fan vad trött jag är, nu blir det en film!

Kommentarer
Postat av: Therése

va kul med en fest som har tema! synd att man inte bor i dalarna just den här helgen (;

2009-09-21 @ 14:11:43
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/
Postat av: Therése

hade jag gärna gjort (;



hehe ja, inte för att jag skriver så jättemycket intressant...men ah....det är skönt att ha en blogg och bara skriva en massa skit...bra tidsfördriv är det haha (;

2009-09-21 @ 15:16:38
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test