Ditt innehåll här

Trevlig dag

skriver ett snabbt inlägg nu innan idol börjar.. den här dagen har varit riktigt bra och trevlig! jag gick hem till anna vid halv tolv, tove och jag kom samtidigt :) vi fikade och tjålade om allt, åh vad jag trivs bra med dom tjejorna. vi har alltid lika kul. när jag kom hem senare ringer anna och säger att hon vunnit våra kängor på tradera för 71 spänn. underground för 71 spänn, förstår ni hur bra det är?! :) sen budade jag på fredriks kängor och vann dom med, toppen säger jag! ett tag efter det kom jessica, jag hjälpte henne med lite bilder, lagade mat, sen kom vi på att vi ville baka kärleksmums, så jag ringde pappa så han fick skjutsa ner oss till ica (tack!).. när vi handlat åkte vi hem till kusin och bakade där å jävlar vad gött det blev! Tack alla för en jättetrevlig dag!

      

Kommentarer
Postat av: Anna

faan vilket snyggt kök :P

2009-09-25 @ 04:35:01
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: eve

aah det är najs :D

2009-09-25 @ 10:47:14

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test