Ditt innehåll här

Veckan

Veckan började lugnt.. tog en promenad med Anna och Rasmus igår och jävlar vilken fart jag hade i mig ;-) ska det forstätta så här kommer jag gå ner mina 3-4 kg som jag vill bli av med. haha. Kvällen avslutades iallafall framför tv'n med Svenska Hollywoodfruar, vilka människor.. pfft. Om ett tag ska jag nog hem till mormor, måste ringa och höra om hon är hemma först, men om, så ska vi vaxa hennes bil, wehoo. njae. Och imorgon ska jag nog tatuera grannen, om jag orkar cykla och köpa handskar vill säga. Torsdag, inga planer. Fredag, storhandla sen på kvällen blir det såklart att ta en tur till vandrarhemmet :-) och lördag hörni, blir det Parken och jag hoppas ni hakar på?

Jag vet att jag är seg att ladda upp bilder, har inte haft ork för det är säkert 300 st. Men jag ska. Någon gång, jag lovar :-)

Kommentarer
Postat av: carolynn

men fy 17 vilka idioter svenska hemmafruar! helst den där anna anka!USCH

2009-09-15 @ 12:28:03
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja speciellt hon.. fyfan

2009-09-15 @ 19:52:17
Postat av: Johanna

men nu vill vi se lite semesterbilder eve! =)=)

2009-09-16 @ 22:40:21
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test