Ditt innehåll här

11 februari


Steg upp halv nio i morse.. jag hade väldigt svårt att somna i natt pga den där
jävla tatueringen, ajaj. Men vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga.
Om ett tag ska jag gå hem till Anna och hälsa på en sväng, var ett tag sen nu.. efter
det kommer en gammal klasskompis hit och ska bli tatuerad sen måste vi packa och
greja, lär hem till pappa också. Så vi har massor att göra idag! Men det är bra för då
går dagen mycket fortare.. snart är morgondagen här :-)

Nu har vi iallafall planerat klart allt. Vi ska umgås med Therese mfl. också,
vilket jag ser mycket fram emot, vi har inte träffats på över ett år så det kommer
bli kul! :-)

Jag lär ta tag i allt som ska fixas nu men skriver mer sen!


Jessica och Therese

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test