Ditt innehåll här

18 februari

Jag satt nyss och kollade på lite kläder från Rolemodel och det fanns en hel del som jag ville ha. Kläderna är ju inte alls dyra men för mig är de det just nu. En vacker dag ska jag beställa ett gäng därifrån, jag vill även ha lite kläder från dcma.



Jag har inte haft så mycket för mig dom här dagarna, tatuerade pappa igår och Andreas idag, varsin brynäs-logga. En tredje kommer nog på lördag och ska ha loggan aswell. Föresten så har min mobil gått sönder. Milton hade ner den i backen idag och pjoffff... displayen är helt trasig. Kul! Inte i fattiga tider iallafall. Jag ska få låna Mikaels gamla telefon så jag har nån iallafall, förhoppningsvis får jag den imorgon. Helgen kommer bli lugn med massa mys, det ser jag fram emot :-) Återkommer väl imorgon. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Finns mycket fina kläder. :)

2010-02-19 @ 13:13:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test