Ditt innehåll här

23 februari

Idag har jag tatuerat min kära kusin Eleonor, hon fick sig en blomranka på ryggraden, skönt ;-)
hehe, men det gick bra hon var en duktig kund!



Jag har precis skrivit klart notan inför morgondagens storhandling, suck men
det behövs verkligen handlas hem mat, nu har vi ätit upp så gott som allt i frysen,
det är bra det för då kan jag fylla på frysen med ny annan mat :-)

Kom på att jag lär gå till Anna och lämna pengar för hand scrubben som jag köpte
på ljuspartyt förra söndagen! Går det bra på torsdag? :-)

Nu ska jag lägga mig på soffan och vänta tills älskling kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah ja jag kom precis på det med.. ska ju lämna in pengarna på fredag så torsdag blir super :)

2010-02-24 @ 09:30:18
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: evelina.

skitbra det höhöhö

2010-02-24 @ 11:01:38
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test