Ditt innehåll här

Fredag

Fredag idag, min fredag blir nog lugn.
Jag och älskling ska tatuera Johnny om en stund och det tar nog ett bra tag :-) får se om vi gör klart den idag, den är rätt stor.

Åh, vad jag längtar tills nästa vecka, ett jävla tjat, I know men.. det ska bli så roligt. Förut när man var yngre var jag i Stockholm minst en gång i månaden, på massa roliga konserter och annat. Det var tider det :-P tyvärr så har man ju tappat kontakten med de flesta jag umgicks med där, tråkigt men det är väl sånt som händer. Fick iallafall behålla massa fina minnen :-)

Nä, nu ska jag försöka få ihop min sleeve som Fredrik ska tatuera på mig!
Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej :> hoppas du får en superbra fredagskväll! :D

Tusen kramar :D

2010-02-05 @ 18:46:55
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Tackar (A) hihi :D

2010-02-05 @ 23:13:26
URL: http://mollymus.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test