Ditt innehåll här

Hallå snöstorm!

Jag mår bra idag, igår var jag febrig och hade huvudvärk och grejer men nu jävlar, är på toppenhumör också! :-) Det är alltid bra. Jag har så många tatueringar att göra nu så jag har bara det i skallen, tycker det är kul att tatuera men nu är det typ bara stora, eller okej, två stora, men de är stora. Måste ta tag i dem nu så jag kan slappna av, förhoppningsvis blir det en på fredag och en i början av nästa vecka. Sen är det några mindre jag ska göra och jag vill vara helt avklarad nästa vecka. Tur att jag har en pojkvän som också tatuerar så vi kan hjälpas åt :-)

Jag börjar bli så trött på det här vädret nu! När kommer det sluta snöa?
måste lägga upp en bild så ni ser hur vår balkong ser ut. Jag skulle inte
bli förvånad om den brakar ihop snart.

Undrar om jag ska ta och baka något smarrigt tills älskling kommer hem..
fick lust med det. Onödigt att baka egentligen när ingen jävel kommer och
hälsar på haha. Det är jämt jag som ska hem till folk men nu tänkte jag strunta i det ett tag, jag har inte råd att åka runt överallt, nu får folk ta sig hit! Får se hur lång tid det tar innan jag får nån vän på besök. Orkar inte vara den som frågar hela tiden :-)
Men en stammis har vi iallafall och det är min kära kusin Jessica <3 Vad jag är glad som har henne så nära!
Jag ska hjälpa henne med projektarbetet senare idag, så jag ska nog baka något nu så hon kan få sig något gott i magen när hon kommer hit :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe ja jag är eran stammis kan man ju verkligen säga, och jag är så glad att jag får komma och hälsa på att skratta lite :) Alltid lika kul att komma hem till er! Mm smaskens undra vad du bjuder på för gott idag då ;) Syns om ett tag :) <3

2010-02-03 @ 13:16:38
Postat av: evelina.

hehe ja och det är kul att du vill vara här också :) <3

2010-02-03 @ 19:55:59
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test