Ditt innehåll här

Lördagen

På lördag kväll när vi kom hem vid kvart över åtta kom pappa hit sen resten av gänget, nån timme senare gick vi ner till Sussis en vända sen blev det efterfest hos Pasi och Sanna. En mycket trevlig kväll :-) Men jag var jävligt trött innan jag kom igång, och samma kläder som kvällen före som jag även hade på mig under hela dagen, fräscht.




Glömde ju skriva att vi hoppade självmant av på ett ställe vi aldrig hört talas om när vi åkte från krogen i fredags, sen fick vi stå där i minst en halv timme och vänta på tunnelbanan som skulle ta oss till Slussen där jag ramlade och slog i huvudet. Tur att öl tar bort smärta, haha. På det där konstiga stället träffade vi en dansk som sa att han hade hört på jobbet att Simple Plan kommer hit om två månader och han var hundra på det. Bullshit ;-)

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test