Ditt innehåll här

Stockholm


Nu har jag äntligen piggnat till.. usch vad trött jag var igår! Men nu är jag tillbaka.
Stockholms trippen var helt underbar. Jag kan inte förstå hur man kan skratta så himla mycket? Vi har nästan skrattat konstant, vi var nog lite övertrötta i lördags, haha.



När vi kom fram i fredags åkte vi direkt till Södermalm för att möta upp tjejen vi lånade lägenheten av, dock fick vi stå ute och vänta på henne i typ 30 min och det var inte kul för det var iskallt ute. Lägenheten var väl.. helt ok förutom att det var lite ostädat, flera knytnävslag i två dörrar och bortsliten säkerhetskedja, haha.. Men för en femhundring var det inte så tokigt ändå. Vi var där en stund och värmde oss innan vi åkte till Kungshallen för att äta mat, som vanligt blev det fläskfilé santa fee för mig, kommer nog aldrig sluta älska den maten. Mätta och belåtna gick vi runt i affärer sen blev det en liten tripp till Odenplan för att hälsa på Örjan i sin antikaffär, men som vanligt när vi kommer och ska hälsa på jobbade han inte just den dagen :-P Så vi begav oss till Hard rock Cafe och tog oss varsin öl och vilade fötterna lite. Härligt!



Blablabla.. sen åkte vi tillbaka till lägenheten, gjorde oss iordning, förfestade och tog lite snygga posebilder innan vi åkte tillbaka till stan för att träffa Therese mfl på Harry B James där vi spenderade resten av kvällen.
 





Det var verkligen skitroligt där, Stockholmare är fan så mycket öppnare och trevligare än alla iskalla dalmasar i det här området iallafall. Nästa gång vi åker till Stockholm ska vi lätt dit igen :-) Tack alla för en underbar kväll!






Take me back!



Lördag morgon vaknade jag vid 8, med huvudvärk men inget illamående, toppen! Jessica och Fredrik var tråkiga och låg och sov så jag tog lite söta kort på dom för jag hade tråkigt, haha..



Sen efter några timmar åkte vi till cityterminalen och lämnade lilla packningen, åt på pizzahut, knallade runt på stan och drack några öl på tgi fridays innan vi begav oss till terminalen igen för att åka hem. Jag hade ångest.. och jag vill tillbaka. Det var iallafall skönt att komma bort ett tag från den här lilla hålan och jag längtar som fan till nästa tripp som kommer ske inom snar framtid.

Jag är glad att jag har sån underbar pojkvän och härlig kusin så vi kan göra sånt här, vi går ihop så bra, haha dampbarn kan man lugnt säga. ♥ Tack! ♥

 
  
precis utanför lägenheten


Kommentarer
Postat av: Tess

ja men detsamma! ni är så jäkla sköna allihop! =)



dock kände jag mig lite tråkig när ni var där, var inte så peppad på party just då :S men det blev ju ändring på det lite senare haha

2010-02-15 @ 14:14:04
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/
Postat av: Tess

ja men det är ett rätt soft ställe att hänga på. brukar ju lira lite band där då och då också, då är det ännu bättre hehe :P



men de va jätteroligt att se er igen! tacka dem andra för en trevlig kväll! och hoppas vi ses snart igen =)

2010-02-15 @ 16:22:55
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test