Ditt innehåll här

20 Januari

Jag börjar med att säga; Grattis Tove på 23 årsdagen! Hoppas du får en riktigt underbar dag!
Var planerat att jag och Anna skulle åka in till stan, till Tove, men det kom upp lite saker emellan, så vi får ta det en annan dag :) kanske bäst det för jag vill nog inte gå utanför dörren idag, hehe, det snöar ju så jävligt :P Men jag behöver verkligen till affären, får se hur det blir med det, jag går då inte.
Det var något som jag skulle skriva men glömde helt bort det, så jag avslutar här så länge :-)


Kommentarer
Postat av: Yoana

åh nice! :) needu ida är inget bra haha.. sovit typ :)

2010-01-20 @ 18:05:18
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test