Ditt innehåll här

Då har denna dag också dragit iväg..

Dagen har varit så seeeg idag och vi har inte gjort ett skit. Eller jo, vi har faktiskt tvättat två maskiner och lagat mat, dvs en varsin underbart god tacotallrik! Jag har blivit tacotokig nu på sistone :-)
Jessica kom och hälsade på för ett tag sen men har precis gått dom få meterna hem, så tiden rann iväg, skönt med lite mer sällskap! :-) Vi spelade yatzi och vem tror ni vann? Självklart jag hehe.

Dagens middag;
 





Det blev en varsin kvällsmacka också :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för att jag fick komma på besök, alltid lika trevligt att hälsa påer :) Och mackan var jätte smarrig, vinsten bjuder jag på denna gång ;)

2010-01-19 @ 22:45:29

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test