Ditt innehåll här

donat

Nu är jag trött. Jag har varit duktig och städat våran stora garderob idag, det behövdes verkligen! Och så har jag städat och fixat i massa skåp och lådor.. tar fan på krafterna haha. Har gjort massa mer, tvättat t.ex. Det är så skönt att ha allt gjort :-) nu kan man koppla av i helgen.
Helgen kommer bli lugn. Imorgon ska jag och Fredrik bara mysa och äta gott. Han är i Fjällberget nu med Markus och åker snowboard och jag väntar på besök av Jessica, det blir en omgång yatzy och en bit sockerkaka som min underbara pojkvän bakade igår, han kan bara han vill ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

TACK så mycket :) Titta gärna in igen!

2010-01-21 @ 17:18:22
URL: http://caroflina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test