Ditt innehåll här

Hemma

Jag och Johanna tog en promenad till vår kära gammelmormor idag, fick massa gott fikabröd! Vi plockade ordning i hennes stora 'garderob' och så handlade jag åt henne, I'm a nice girl :-) Såå, jag har precis kommit hem! Vi tog faktiskt bussen upp på västra för det blev så kallt och så hade jag handlat åt mig också, orka bära ;-) det har faktiskt aldrig hänt förut, att jag åkt buss upp, ibland få man vara lite lat! Får se om Johanna kommer sen, vi kanske ska spela tv-spel, vi måste ju klara spelet någong gång, Super Mario <3.
Nu ska jag koka lite soppa! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Tess

nej alltså...jag vet inte, den var liksom...jag vet inte, hahha. (åh vilken olidligt bra förklaring haha)



men den var inte dålig, inte bra och inte ehller jätteläskig eller icke läskig...du får nog titta på den och avgöra själv haha (;

2010-01-12 @ 17:50:47
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test