Ditt innehåll här

Pyssel

Jag hann med att pyssla lite också, gjorde om framsidan på min receptpärm, blev dock inte så himla nöjd men den blev ju verkligen bättre än förut iallafall :-)

före:


efter:


Det kan vara lite svårt att pyssla ibland när det kommer en bjässe till katt
som lägger sig på allt och vill gosa <3


Pappa och Johanna var här för en stund sedan, jag bjöd ju självklart
på muffinsarna.. they liked it. Jag vet inte om de blev så.. goda? För söta
enligt mitt tycke! Skulle ha varit en sväng till Anna och hämtat lite grejer
idag egentligen men det tog tid med pysslandet så det får kanske bli i morgon
istället :-) har iaf lagt i några muffins i en påse jag tänkte ta med mig, hihi.

Nu blir det tv!

Kommentarer
Postat av: Tess

jag köpte dem faktiskt på Myrorna. second hand is the shiet haha.



ingen aning om var dem 'ursprungligen' är inköpta tyvärr =S

2010-01-26 @ 20:51:41
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/
Postat av: emma

tack:)



förstår inte jag heller, varför kan man inte bara vara snäll mot andra =(

2010-01-26 @ 20:55:20
Postat av: Jessica

Inte nöjd? Den blev ju kanonbra ju, jätte fin! :)

2010-01-26 @ 21:46:37
Postat av: evelina.

hihi tack kusin <3

2010-01-26 @ 21:56:58
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test