Ditt innehåll här

11 juni 2010


Hallå hallå.
Vad tråkigt det börjar bli att blogga... men jag kommer nog igång snart igen.

Igår kom kusin på besök en sväng, jag bjöd även på våfflor så snäll som jag är :) Efter det gick jag och Fredrik hem till pappa och hjälpte honom med hans ved. Nu är den veden också klar!
Jag, Fredrik och Jessica bestämde tidigare att vi skulle åka till Subway och äta kvällsmat, så det gjorde vi!
åh vad gott det var! Erik och Desiré följde också med. En trevlig avslutning på kvällen..
När vi kom hem blev det datorn en stund innan vi lade oss, Fredrik somnade på en gång. Jag låg och vred och vände på mig ett bra tag innan jag gick upp och satte mig och kollade på tv istället. Varför kan jag inte sova för?! Vaknar hundra gånger per natt också... skitdrygt.

I morse kom Flisen hem med en stor råtta till frukost, det tackar jag för!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test