Ditt innehåll här

14 juni 2010


Goddag. Idag är en sådan där dag jag är trött på allt. Drygt! Men det blir nog bättre fram på dagen. Jag och Johanna ska gå till gammelmormor lite senare och hälsa på.

Helgen var väldans trevlig! I fredags blev det nyktert, rätt skönt faktiskt. Vi åkte hem till Erik där hans bror bjöd på en god middag! Senare åkte jag, Fredrik och Erik hem till oss och gjorde klart tatueringen och jag blev så nöjd så. Han kan den där Erik. haha :)
Även lördagen spenderade vi hemma hos honom och Desiré, drack öl och hade det trevligt. Fredrik fick ett hål i örat, så fin han blev och Johan fick en tatuering. 
Stackars Desiré som skulle upp halv sex för att åka till jobbet, sov nästan ingenting. Men vid halv fem-fem somnade vi drygon en snabbis på soffan så hon fick en liten blund iallafall. Desiré skjutsade hem oss när hon åkte till jobbet. Ibland är det drygt att ha katter!
Igår.. ja. Då var vi också hemma hos dem. Vi funderar på att flytta dit och ha vårat hus som sommarstuga. Mysigt! Det blev en film och på kvällen blev det mat på chinatown. En riktigt mysig söndag!



 

  




Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test