Ditt innehåll här

18 juni 2010


Snart är junimånad slut, vart fan är värmen?!

Idag har jag kladdat på mig själv. En ny tatuering som svider fint nu!

stort ska det vara! Mamma, nu blev du väl glad? haha :) ska ha färg sen,
men pallade verkligen inte idag.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, Fredrik kommer jobba över idag och han trodde han slutade rätt sent. Inte kul! Kanske går upp till pappa en sväng ikväll och hälsar på. Föresten så kanske jag kommer få jobba på Spendrups två-tre veckor, bättre än ingenting! Carina kom förbi och frågade om jag var intresserad, så vi får väl se om dom hör av sig :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

fan va duktig du är!

2010-06-23 @ 22:23:14
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test