Ditt innehåll här

3 juni 2010


Rätt bra dag.. inte gjort så mycket. Kollade på en film tidigare idag, någon "skräckis" kommer inte riktigt ihåg vad den hette. Jo, det gör jag.. men jag kommer inte ihåg hur man stavar haha så skitsamma.
Efter det tatuerade jag ju som sagt sedan skulle jag hälsa på Anna men det blev icke så, så jag gick upp en sväng till far och pratade lite med syster.
Ett tag efter det åkte jag och pappa och pantade lite burkar och flaskor, fattig som jag är. Och så blev det en tur på systemet. Skönt att ha det avklarat.. imorgon hade det varit jobbigt. Med massa folk..
Yahoooo.. det var det. Nu ska jag... äta kanske. Sen jävlar ska jag upp på den där benmaskinsgrejen innan jag hoppar in i duschen!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test