Ditt innehåll här

bra dag


Den här dagen har varit mycket bra. Jag gick upp en gata, till kusinerna Jessica och Eleonor och solade med dom, trevligt trevligt! Vi pratade lite om helgen som var och om massa annat. Och varmt var det! Solen tog rätt bra idag.. hoppas det här vädret håller i sig länge nu. Efter någon timme gick jag hem, lagade mat och sånt, sen tog jag och Jessica en kort promenad upp till pappa, vi blev bjudna på en öl och korv med bröd. Gratis är alltid godast! :) När vi kom hem igen så kom Erik och Desiré en sväng och brände ut lite musik och så planerad vi helgen lite. En helg jag ser mycket fram emot!

Snart kommer Fredrik hem och då blir det mys! God Natt ♥

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test