Ditt innehåll här

Fredag & Lördag


Come On! Come On!

Åh. Idag är jag jätteseg efter helgens bravader, men fan så kul jag har haft :) Orkar inte skriva så mycket så det får bli massa bilder istället!
I fredags blev det bio, "Kommissarie Späck" + minttu = riktigt roligt. Efter det satt vi oss ner ute och blev sittandes där i flera timmar innan vi begav oss till Underbar.









I lördags åkte vi till Smedjebacken och Drakbåtsfestivalen. Och vi såg självaste draken i sjön, det ni! Fick tyvärr ingen bild. Vi satt nere vid hamnen nästan hela kvällen, mucho trevligt. Jimmy kom också ner, det var kul att träffa honom igen, har inte sett männskan på över ett år! Träffade väl på lite mer folk jag känner när vi gick till tältet :) Där var det... inte så jättekul, men det funkade!  Just ja, jag måste ju även meddela att Björn Gustafsson var där.











Hela gårdagen spenderade vi hemma hos Erik och Desiré med massa mys, film och pizza. En fin söndag! Tack alla för en härlig helg!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test