Ditt innehåll här

memories


Vad jag är glad att jag har min bilddagbok kvar! Jag har setat och kollat på massvis med gamla bilder nu ett bra tag. Härligthärligt. Försökte leta upp när GC skulle spelat här sist, då dom ställde in men hittade inte på det. Däremot hittade jag bilder från deras konsert 2007, senast jag såg dem.

  

Igårkväll tänkte jag om det verkligen är så viktigt att åka till Stockholm i juli för att se Good Charlotte. Och idag kom jag fram till att jag måste. Jo, jag måste! Jag har ju sett dom så gott som varje gång dom varit i Stockholm så jag lär såklart fortsätta följa mina fd favoritpojkar.



Gammal bild från Kungsträdgården augusti 2003. Deras första gång i Sverige.
Kommer helt ärligt aldrig glömma den dagen.



Signering 2003.


Jag gav Benj denna t-shirt dagen före. Då var jag glad!


aw. i was a huge fan.




Kommentarer
Postat av: Tessan

du måste komma på konserten...så kan jag gå med dig! hahaha (-;



det är ju nästan ett måste...vem vet hur länge till dem håller liksom. this could be our last chance to see them (-;

2010-06-12 @ 10:01:25
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/
Postat av: Johanna

ja de var tider det!!!!

2010-06-12 @ 10:29:55
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fin bild på oss =) detta var verkligen the good old days :) // Anna

2010-06-13 @ 23:46:52
Postat av: eve



ja det var det verkligen!

good old days!

2010-06-14 @ 10:35:46
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test