Ditt innehåll här

Bästa vän

Sitter och tänker och funderar lite... vad tiden går fort! Känns nästan som det var igår som vi skrev i "Glutten boken", använde "Lukten good"-byxorna.. hur många ord och namn hade vi om allt och alla egentligen? Det var kul och det är bara bra minnen jag bär med mig. Vår lilla underbara Leik, en söt tamråtta som jag aldrig glömmer. Leik, hur kom vi egentligen på det namnet? aaw. Mycket skoj, mycket skoj... gävleresorna, allt damp..ibland önskar jag att jag vore yngre.
Fast vi inte träffas så ofta som vi borde, (men det beror faktiskt bara på att vi bor på olika ställen!) så kommer du alltid vara min bästa vän <3. twin.
den här sommaren tycker jag vi ska ta vara på, du och jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

åååh söto du gör mig så glad! klart att allt finns kvar även fast det är en bit mellan oss :/

Tycker jag med att vi ska! :D

<3

2009-04-12 @ 09:00:06
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Carro

va fint du gjort med korten,bliv lite tårig i ögat

2009-04-13 @ 15:40:53
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test