Ditt innehåll här

Dagen är kommen (nästan)

och jag är helt slut, så här trött har jag inte varit på länge. Imorgon bär det iallafall av till nya lyan, vi fick nycklarna redan igår och vi har ett jättestort förråd och kan även ha tvättmaskin i källaren vilket känns underbart. Jag är så trött på att städa och plocka nu så jag kan spy, jag kommer fan aldrig mer flytta om man ska hålla på så här, haha.. men nu är det inte så mycket kvar, ska städa balkongen idag och göra rent i några skåp, sen får det allt duga.
Jessica kommer vid fyra tiden, då ska vi gå ner på byn och äta lite pizza.. jag har gjort rent ugnen och spisen så jag vill gärna inte skita ner det igen så det får bli lite flottig pizza idag =)

Igår höll jag på hela dagen, verkligen. Men jag tog en paus på nån timme för att fika med Fanni, vi köpte med oss fika från konsum och gick hem till henne, det var jättetrevligt och jag fick en jättefin väska av tjejen, tack så mycket sötnos, blev jätteglad! <3 den kommer jag få använding för. Kommer sakna Fannipanni och lilla Abbie, men vi får försöka träffas ofta iallafall.

              
Jag & Abbie

Nej om jag ska ta ett ryck nu kanske? Jag orkar verkligen inte men det måste göras, ska färga håret idag också, det hade jag nästan glömt bort =)
Får se om jag hinner blogga något imorgon, eller nej föresten det gör jag inte.. kommer inte ha internet på ett par dagar nu, så jag skriver väl så fort det är ordnat, och berättar hur allt har gått.
Ha det så bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: CArolynn

Det är ett helvete att flytta rent ut sagt! Jag flyttade två gånger förra året och tänkte aldrig mer. Wellwell hoppas allt kommer gå fint för er,lgh låter verkligen toppen =)

2009-05-02 @ 14:13:17
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test